H Eυρωπαϊκή Ομοσπονδία Χάντμπολ και το τμήμα μάρκετινγκ αυτής, υπέγραψαν νέα συμφωνία με την Infront and Perform Group, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας μακροχρόνιας εταιρικής σχέσης.
Η συμφωνία με δύο από τις κορυφαίες εταιρείες της διεθνούς αθλητικής αγοράς, Infront and Perform Group έκλεισε κατά τη διάρκεια του Final 4 του Champions League στην Κολωνία, θα έχει 10ετή ισχύ και θα αρχίσει το 2020, θα έχει ύψος 500 έως 600 εκατομμύρια ευρώ, και θα είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία του αθλήματος.
Με την επένδυση αυτή, η εταιρεία Infront, μία από τις κορυφαίες διεθνείς εταιρίες εμπορίας αθλητικών ειδών στον κόσμο, φέρνει όχι μόνο σημαντική οικονομική επένδυση κατά τη διάρκεια της σύμβασης (2020-2030), αλλά και τεχνογνωσία, εμπειρογνωμοσύνη και υπηρεσίες από τον υφιστάμενο εταίρο του EHF, την Perform Group, ένας παγκόσμιο κολοσσό στα ψηφιακά μέσα.
Βασικός στόχος του στρατηγικού σχεδίου θα είναι να αυξηθεί η ελκυστικότητα του αθλήματος, ιδιαίτερα στα νεότερα ακροατήρια, μέσω μιας βελτιωμένης ψηφιακής προσφοράς.
Οι συμβάσεις αφορούν τις διοργανώσεις των εθνικών ομάδων της EHF, συμπεριλαμβανομένων των EURO (2022-2030), των διοργανώσεων τζούνιορ και το μπιτς χάντμπολ και άλλων ευρωπαϊκών αγώνων από την αρχή της σεζόν 2020/21 μέχρι το 2029/30.
Η EHF Marketing GmbH θα συνεχίσει την επιτυχημένη συνεργασία της με τον υπάρχοντα εταίρο MP & Silva για
δύο επιπλέον περιόδους μέχρι το 2020.